زیبا ترین .... ::. منجم آماتور::.

نوشته های یک منجم آماتور(ژورنالیسم علمی) بیایید نجوم را آسان فرا بگیریم

زیبا ترین .... ::. منجم آماتور::.

نوشته های یک منجم آماتور(ژورنالیسم علمی) بیایید نجوم را آسان فرا بگیریم

به در خواست یک دوست عزیز

دوست عزیزی از من درخواست درج عکس هایی از ستارگان داشتند من هم به دیده منت می پذیرم

و سعی میکنم تصاویر زیادی را در بلاگ قرار دهم.

شما هم هر درخواستی دارید می توانید بیان کنید.

این تصویر را یکی از منجمان به نام خانم مریم فخیمی به من معرف کردند این تصاویر بسیار زیبا و رویایی از برخورد دو جرم

حال این دو جرم چی هستند؟

تصویر پیش رو تصویری هنری است که توسط یک هنرمند توانا ترسیم شده است.

شما حدس بزنید این چیست؟

منتظر جواب هاتون هستم.

    نظرات 1 + ارسال نظر
    مهری 19 آبان 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

    وه چه زیبا *************************

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد